گزارش های بالینی از بهبود کامل تومور پس از عفونت های ویروسی زمینه ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان  را پایه گذاری کرد.

9200471 - 0910 46129143 - 021

ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان

ویروس درمانی KKE ویروس های انکولیتیک تولید می کند که حامل ژن های درمانی ، به طور خاص سلول های تومور (“هدف گیری”) را آلوده می کنند، در برابر تخریب زودرس (“اختفا”) محافظت می شوند و باعث تعدیل ایمنی هدفمند در تومور می شوند. موثرترین رویکردهای ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان در حال انتقال به استفاده بالینی است.

ویروس درمانی – یک ایمونوتراپی منحصر به فرد در برابر سرطان

گزارش های بالینی از بهبود کامل تومور پس از عفونت های ویروسی زمینه ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان  را پایه گذاری کرد. برخی از ویروس ها به عنوان ویروس های انکولیتیک تولید می شوند که ترجیحاً در سلول های سرطانی تکثیر می شوند و منجر به لیز تومور می شوند. در سال های اخیر مشخص شده است که درمان با ویروس های انکولیتیک به عنوان ایمونوتراپی (انکولیتیک) علیه سرطان، عمدتاً از طریق اثرات واکسیناسیون تومور عمل می کند. در سال 2015، اولین ویروس انکولیتیک در جهان برای درمان ملانوم بدخیم پیشرفته تایید شد. چندین ویروس انکولیتیک دیگر در حال حاضر در آزمایشات بالینی در حال بررسی هستند.

برنامه تحقیقاتی ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان KKE

ما در حال تحقیق در مورد استراتژی های جدید برای توسعه ویروس های انکولیتیک موثر و ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان ، به ویژه از طریق اصلاح ژنتیکی ژنوم های ویروس هستیم. KKE فرآیندهای تولیدی را برای ویروس درمانی ایجاد می کند، مطالعات ویروس درمانی بالینی را با ویروس های انکولیتیک مختلف انجام می دهد و مکانیسم های ایمونوتراپی انکولیتیک را در مدل های پیش بالینی و در بیماران تجزیه و تحلیل می کند (یک مرور کلی در اینجا آمده است .)

ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان

توسعه ویروس های انکولیتیک ایمن با حداکثر اثربخشی

برای ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان فعالیت های تحقیقاتی پیش بالینی خود را بر روی پلت فرم ویروس سویه واکسن سرخک متمرکز می کند. پروژه های دیگر در مورد آدنو و پاروویروس های انکولیتیک تحقیق می کنند. ما ویروس های انکولیتیک را از طریق اصلاح مولکولی ژنوم ویروس ایجاد می کنیم و درمان های ترکیبی را برای اهداف درمانی خاص بررسی می کنیم .

به طور انتخابی سلول های تومور را با اتصال به مولکول های سطحی خاص تومور (“هدف گذاری ورودی”) یا با نمایش مکانیسم های مولکولی که پس از ورود به سلول عمل می کنند (“هدف گیری پس از ورود”) آلوده می کنند.

حامل ژن های اضافی هستند که پروتئین های درمانی را کد می کنند.  برای این منظور، ما به  ویژه در حال بررسی پروتئین  هایی هستیم که سیستم ایمنی بیمار را نسبت به تومور هشدار می دهند («ایمونوتراپی انکولیتیک»)، مانند سیتوکین ها، مهارکننده های ایمن پوینت یا آنتی بادی های دو اختصاصی.

فعال کردن درمان های ترکیبی موثر (مانند “رادیو ویروس درمانی”)

رمزگشایی نحوه عملکرد ایمونوتراپی ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان ما مدل های تومور پیش بالینی و نمونه های بالینی و همچنین تکنیک های تشخیص ایمنی را برای شناسایی عواملی در سلول های تومور و ریزمحیط تومور که بر اثربخشی ایمونوتراپی ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان  تأثیر می گذارند، توسعه داده و استفاده می کنیم. هدف ما توسعه استراتژی هایی برای بهبود اثربخشی ویروس های انکولیتیک و همچنین نشانگرهای زیستی برای ترجمه بالینی ایمونوتراپی انکولیتیک است

ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان چگونه عمل می کند

آوردن ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان با استفاده بالینی

هدف از ویروس تراپی KKE یا ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان   این است که مؤثرترین روش های ایمنی انکولیتیک را به استفاده بالینی برساند. بر اساس تحقیقات پیش بالینی ما، یک کارآزمایی بالینی فاز I/II در حال حاضر در حال آماده سازی برای بررسی ویروس های سرخک انکولیتیک برای ایمونو ویروس درمانی تومورهای پیشرفته گوارشی است. برای این منظور، ما در حال ایجاد فرآیندهای تولید سازگار با GMP برای آماده سازی بالینی کاربردی ویروس های انکولیتیک هستیم.

در سایر مطالعات تکمیل شده، در حال انجام و آینده (فاز I-III)، ویروس های هرپس انکولیتیک، پاروویروس ها و ویروس های واکسینیا، از جمله، در حال آزمایش هستند مطالعات آغاز شده توسط ما به طور سیستماتیک با برنامه های تحقیقاتی ترجمه ای همراه است تا مکانیسم های عمل و نشانه های زیستی ایمنی درمانی های موفق انکولیتیک را تعیین کنند. سلول های تومور نمی توانند از خود در برابر ویروس ها دفاع کنند

سلول های تومور به ویژه به ویروس ها حساس هستند، زیرا بر خلاف سلول های سالم، نمی توانند اینترفرون کافی برای مبارزه با عفونت تولید کنند. بنابراین ویروس درمانی انکولیتیک در درمان سرطان  می توانند بدون مانع در سلول های سرطانی تکثیر شوند. این به سیستم ایمنی هشدار می دهد و یک واکنش دفاعی را در برابر سلول های تومور ایجاد می کند که در سراسر بدن موثر است. سلول های سالم بدن می توانند از طریق تشکیل اینترفرون، تکثیر را متوقف کنند و بنابراین آسیب نمی بینند، به طوری که درمان ویروس تقریباً هیچ عارضه ای ندارد.

ویروس بیماری نیوکاسل

ویروس های انکولیتیک نیز شامل ویروس بیماری نیوکاسل است که در IOZK برای درمان تومورها استفاده می شود. این برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته است و به ویژه در مورد اثربخشی آن در برابر سرطان به خوبی تحقیق شده است.