کلینیک آروین با بهترین روش های تشخیص و درمان انواع سرطان است. که بهترین دکتر درمان سرطان در تهران را دارد. انجام وظیفه می کند
بهترین دکتر درمان سرطان در تهران

9200471 - 0910 46129143 - 021

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران در کلینیک و بیمارستا نها حضور دارند که امکان درمان بیماران را در هر مرحله از بیماری را فراهم می کنند.

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران چگونه سرطان را در مراحل اولیه تشخیص می دهد؟

تیمی از بهترین پزشکان سرطان کلینیک اقدامات را برای برداشتن فوری بافت بدخیم و بازسازی سلول سرطانی ایجاد کرده و به اجرا در می آورند.این رویکرد امکان افزایش نرخ بقای پیوندها را تا 95 درصد فراهم کرد. نتیجه ای هیجان انگیز حتی برای مراکز پیشرو انکولوژی در جهان است.

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران معمولا چه درمانی را پیشنهاد میدهند؟

اغلب بهترین دکتر درمان سرطان در تهران بعد از تشخیص نوع سرطان پس از انجام آزمایشات متعدد بسته به نوع سرطان  درمان مربوط به تومور را تجویز میکند که غالبا  درمان سرطان در سه روش است:

شیمی درمانی

زمانی که بهترین دکتر درمان سرطان در تهران ،شیمی درمانی که یکی از روش های اصلی درمان سرطان است را تجویز کند. میتواند از این مورد استفاده کنید برای درمان تومور، این روش به شما امکان می دهد سلول های سرطانی را از بین ببرید و رشد آنها را سرکوب کنید. این روش ممکن است عوارض جانبی زیادی داشته باشد، بنابراین هر روش باید منحصراً تحت نظارت پزشکان مجرب و با رعایت دوزها و رژیم های دقیق انجام شود. فقط انکولوژیست های واجد شرایط می توانند از حداکثر ایمنی ممکن همه دستکاری ها اطمینان حاصل کنند.

معمولا شیمی درمان برای حل مشکلات اصلی زیر استفاده می شود:

  • از بین بردن سلول های سرطانی
  • کاهش اندازه تومور قبل از پرتودرمانی یا جراحی
  • جلوگیری از خطر ایجاد متاستاز
  • کاهش احتمال عود بیماری

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران ، به عنوان روش اصلی، شیمی درمانی برای تومورهای بدخیم سیستمیک که کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهند تجویز می شود. در موارد دیگر، چنین درمانی بخشی از یک درمان جامع می شود. همراه با جراحی و پرتودرمانی انجام می شود. اقدامات را می توان هم بعد و هم قبل از مداخله انجام داد. داروهای خاص بر اساس رژیم های مختلف تجویز می شوند. این به شما امکان می دهد اثربخشی آنها را افزایش دهید و عوارض جانبی داروهای فردی را کاهش دهید.

درمان بهترین دکتر درمان سرطان در تهران

پرتودرمانی/ رادیوتراپی

زمانی که بهترین دکتر درمان سرطان در تهران رادیو تراپی را برای درمان پیشنهاد می دهد باید مطابق تجویز دکتر تعدادجلسات درمان را رعایت کرد. پرتودرمانی از دوزهای انتخاب شده دقیق پرتوهای یونیزان برای آسیب رساندن به DNA سلول های سرطانی استفاده می کند. DNA فرآیند تقسیم سلولی را کنترل می کند. تحت تأثیر تشعشع، تومور کوچک شده و در برخی موارد می میرد. پرتودرمانی از دهه 1890 برای درمان تقریباً همه انواع سرطان استفاده شده است. این دارو برای درمان سرطان و تسکین علائم بیماری به تنهایی یا همراه با سایر درمان ها مانند شیمی درمانی یا جراحی استفاده می شود.

انواع پرتودرمانی

بسته به نوع و محل سرطان، انکولوژیست های پرتودرمانی به طور جداگانه یا ترکیبی از دو نوع پرتودرمانی استفاده می کنند : خارجی – تله تراپی و داخلی – براکی تراپی.

جراحی

یکی دیگر از روش های درمان سرطان که بهترین دکتر درمان سرطان در تهران احتمالا انجام دهد. در جراحی تومور یا همان سلول سرطانی را در ناحیه مورد نظر کامل تخلیه میکنند. ویا در بعضی ازموارد اگرسرطان بدخیم باشد. جراح قسمتی از بافت بدن را همراه با تومور تخلیه می کند تا احتمال برگشت تومور را به شدت کاهش بدهند.

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران در چه کلینیکی هستند؟

بهترین کلینیک در تهران که کامل تخصصی و فوق تخصص در زمینه سرطان است. کلینیک آروین با بهترین روش های تشخیص و درمان انواع سرطان است. که بهترین دکتر درمان سرطان در تهران را دارد. انجام وظیفه می کند