بهترین مرکز درمان سرطان با مجهزترین و جدیدترین روش های رادیوتراپی و شیمی درمانی قابل شناسایی است. پزشکان حاذق و مجرب با بهترین مرکز درمان سرطان همکاری می کنند.
بهترین مرکز درمان سرطان

9200471 - 0910 46129143 - 021

بهترین مرکز درمان سرطان با امکانات مدرن – آروین کلینیک

سرطان یکی از بیماری هایی است که تمامی ما آن را بخوبی میشناسیم و تقریبا با تمامی راه های درمانی آن آشنا هستیم که شامل جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی، ایمونوتراپی و غیره است. که چنانچه سرطان بموقع درمان شود میتواند جلوی مرگ و میر را بگیرد.

ویژگی های مهم بهترین مرکز درمان سرطان چیست؟

برای درمان سرطان بهتر است حتما به یک کلینیک مجهز و حرفه ای مراجعه نمایید بهترین مرکز درمان سرطان مکانی است که اولا دارای تیم پزشکی حرفه ای باشد و دوما تجهیزات درمانی مجهز داشته باشد وجود تیم پزشکان حرفه ای و شناخته شده باعث میشود که بیماری شما خیلی زود هنگام تشخیص داده شود و درمانتان نیز زودتر شروع شود و تجهیزات مجهز و حرفه ای به روند درمانیتان کمک خواهند کرد.

در بهترین مرکز درمان سرطان چه پزشکانی حضور دارند؟

در بهترین مرکز سرطان باید پزشکانی حضور داشته باشند که عمده فعالیت آنها در زمینه خون و انکولوژی و در حوزه سرطران باشد و تیم پزشکی آنها دارای متخصص ژنتیک، جراح سرطان، مشاور و متخصص تغذیه و اکو کاردیو گرافی باشد تا بیماران برای معاینه و غیره نیازی به دیگر پزشکان و مراجعه به کلینیک و بیمارستان های دیگر نداشته باشند.

بهترین مرکز درمان سرطان
بهترین مرکز درمان سرطان

امکانات مهمی که باید در بهترین مرکز درمان سرطان باشد چیست؟

بهترین مرکز درمان سرطان باید دارای یکسری امکانات خیلی مهمی باشد که بتواند تمامی نیازهای بیماران را برآورده نماید و آن امکانات مهم در مرکز درمان سرطان عبارتند از:

  • آزمایشگاه
  • مرکز تصویربرداری مجهز
  • تخت و اتاق های مجهز
  • دستگاه پرتو درمانی به روز و حرفه ای
  • داروخانه
  • سرویس بهداشتی مجزا

بهترین مرکز درمان سرطان در کجا قرار دارد؟

برای درمان سرطان میتوانید به راحتی به بهترین مرکز درمان سرطان واقع در تهران – فلکه دوم صادقیه مراجعه نمایید. دسترسی به کلینیک آروین به راحتی و از تمامی نقاط تهزان با وسایل نقلیه عمومی و شخصی امکان پذیر میباشد و برای مراجعه به ما لازم نیست که نگران جای پارک خود و یا دسترسی خود شوید.

هزینه درمان در بهترین مرکز درمان سرطان

برای مراجعه به بهترین مرکز درمان سرطان نیازی نیست که نگران هزینه درمان خود باشید هزینه ها دقیقا بر اساس هزینه های مصوب درمان سرطان میباشد و در ابتدا این درمان کامل شما است که برای تیم پزشکی ما ارزش دارد پس در ابتدا درمان بیمار خود را در الویت قرار دهید و سعی کنید غدغه بهبودی او را داشته باشید و سپس به هزینه درمان فکر کنید.

در بهترین مرکز درمان سرطان کدام سرطان ها درمان میشوند؟

مجموعه ای لقب بهترین را به خود میگیرد که از هر لحاظ کامل بوده و پاسخگوی مشتریان باشد. بهترین مرکز سرطان نیز از این قائده مستثنی نیست و در این مرکز انواع سرطان بزرگسالان تحت نظر متخصصان و فوق تخصصان خون و انکولوژی درمان میشود.

آیا هر نوع درمانی در بهترین مرکز درمان سرطان انجام میگیرد؟

نوع درمان سرطان شما با توجه به وضعیت فعلی شما و نظر پزشکتان انجام میشود و بهترین نوع درمان برایتان انجام خواهد شد در این مرکز تمامی درمان های مورد نیاز برایتان انجام میشود و لازم نیست نگران این باشید که ممکن است درمانی را در مرکزی دیگر انجام دهید.

بهترین مرکز درمان سرطان
بهترین مرکز درمان سرطان

چه گروه سنی در بهترین مرکز درمان سرطان معاینه و معالجه میشوند؟

تمامی بیماران عزیز مبتلا به سرطان بزرگسال میتوانند جهت درمان خود به این مرکز مراجعه نمایند اما متاسفانه این مرکز پذیرشگر کودکان شما جهت درمان سرطان نمیباشد و بهتر است کودکان خود را برای درمان سرطان به کلینیک های تخصصی کودکان ببرید تا تحت نظر متخصصین خون و انکولوژی کودکان در محیطی مناسب سنشان درمان شوند.

آیا بهترین مرکز درمان سرطان بصورت شبانه روزی کار میکند؟

خیر خدمات رسانی به بیماران عزیز بصورت شبانه روزی نخواهد بود شما عزیزان میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید و سوالات خود را از پرسنل محترم کلینیک آروین بپرسید تمامی سوالات شما با حوصله و بطور کامل پاسخ داده خواهد شد.