بهترین متخصص انکولوژی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین متخصص انکولوژی باید چه مدارکی را اخذ کند؟ با انتخاب درست پزشک می توان درمان سرطان را بهبود بخشید.
بهترین متخصص انکولوژی

9200471 - 0910 46129143 - 021

بهترین متخصص انکولوژی و فوق تخصص انکولوژی – آروین کلینیک

انکولوژی به عنوان یکی از رشته‌های پزشکی، بر روی تشخیص و درمان سرطان و بیماری‌های پیشرفته سیستم لنفاوی و خونی تمرکز می‌کند. بهترین متخصص انکولوژی، با تخصصی که در این زمینه دارد می ‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تشخیص و درمان را برای بیماری‌های مرتبط با سرطان و سیستم لنفاوی و خونی بیابید. با مشاوره پزشکی او، شما می‌توانید بهترین گزینه‌ درمانی را برای برطرف کردن مشکل خود انتخاب کنید.

متخصص انکولوژی یا پزشک اورولوژی-انکولوژیست مسئول تشخیص و درمان سرطان و سایر بیماری‌های خطرناک مرتبط با گردش خون، فراوری خون، تومورهای بدخیم مجاری ادراری و تناسلی، پوست، بافت‌های نرم و سایر مراجع مختلف است.

مهارت های متخصص انکولوژی شامل تشخیص دقیق، برنامه ریزی درمانی، انجام عمل جراحی و استفاده از درمان های شیمی درمانی، رادیوتراپی، ایمنوتراپی و سایر روش های تصحیحی است که در بهبود عمر و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان مؤثر است. همچنین متخصص انکولوژی باید بتواند برای بیماران دردناک و بستری با مشکلات روانی و اجتماعی آماده حضور و ارائه مشاوره کند.

مراجعه به متخصص انکولوژی، به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین درمان را برای بیماری سرطان خود انتخاب کنید. یک متخصص انکولوژی متخصص در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران سرطانی است و با استفاده از تخصص و تجربه خود، می تواند به شما کمک کند تا بیشتر درکی از بیماری خود پیدا کنید و بهترین تصمیمات در مورد درمان اتخاذ کنید.

متخصص انکولوژی بخشی از پزشکی است که بر روی تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های سرطانی تمرکز دارد. معمولا، اگر علائمی از یک بیماری سرطانی وجود داشته باشد، بهتر است به متخصص انکولوژی مراجعه کنید. این علائم ممکن است شامل تغییر در شکل و اندازه یک لکه بر روی پوست، خون‌ ریزی ناشی از جراحی یا صدمه، سفتی یا توده در ناحیه ‌ای از بدن، سردرد‌ شدید و پایدار، تغییراتی در نوع و پدیده درد و… باشند.

توصیه می ‌شود در صورت دیدن اینگونه علائم، بهتر است با متخصص انکولوژی مشورت کنید. همچنین، ممکن است برای کاهش خطر بروز سرطان در برخی افراد با عوامل خطر بالا، نظیر تاریخچه خانوادگی سرطان، سابقه بیماری‌های مزمن، مصرف ترکیبات نیکوتینی و غیره، نیاز به مراجعه روتین به متخصص انکولوژی با توجه به روشن شدن مسیر مراقبت از سلامت خود برای ایجاد پیشگیری بیشتر ممکن است وجود داشته باشد.

بهترین متخصص انکولوژی همچنین می تواند به شما کمک کند تا به صورت فیزیکی و روحی سالم باشید و در طول درمان بیماری مشکلاتی مانند درد و افت انرژی را کاهش دهید. بیماری سرطانی می تواند بر روی زندگی شما تأثیر زیادی بگذارد و متخصص انکولوژی به شما کمک می کند که در این شرایط سخت ثابت قدم بایستید و به بهترین شکل ممکن در قبال بیماری ‌تان عمل کنید.

در صورت داشتن هر یک از علائم زیرا باید فورا به بهترین متخصص انکولوژی مراجعه کنید:

  1. توده یا گره ای که در بدن شما به وضوح قابل لمس است.
  2. درد با علائمی مثل تورم، تغییر رنگ پوست و یا خارش در منطقه مربوطه.
  3. خونریزی غیرعادی، مانند خونریزی از دستگاه گوارش، یا خونریزی واژنی غیرعادی.
  4. سردرد شدید، تاری دید، دوبینی، گیجی، تعریق شدید و یا تهوع و استفراغ.
  5. سرطان در خانواده.
  6. علائمی مانند خستگی شدید و کاهش وزن.
  7. علائمی مانند سرفه خون‌آلود، درد سینه و یا تنگی نفس.

اگر این نشانه ها را تجربه می کنید، بهترین راه حل مراجعه به پزشک خود است. او می تواند شما را به متخصص انکولوژی معرفی کند.

مراجعه به بهترین متخصص انکولوژی بسیار مهم است، زیرا این تخصص پزشکی برای تشخیص و درمان سرطان و بیماری های خطرناک دیگر استفاده می شود. متخصص انکولوژی با استفاده از نوآوری های جدید در تشخیص و درمان سرطان و بیماری های مربوطه زیر نظر است.

از وظایف متخصص انکولوژی عبارتند از:

  • تشخیص و ردیابی بیماری های سرطانی در مراحل اولیه به منظور افزایش شانس درمان موفق
  • مشاوره در مورد گزینه های درمانی مختلف و مدیریت عوارض درمان
  • ارائه خدمات مراقبت پالیاتیو به بیمارانی که به دلیل بیماری سرطانی در حالت پیشرفته قرار دارند
  • پژوهش بر روی بیماری های سرطانی و روش های بهبود درمان و پیشگیری از آنها

مراجعه به متخصص انکولوژی به شما کمک می کند تا بیماری خود را بهتر درک کنید و به بهترین روش برای درمان آن دست یابید. همچنین، این متخصص می تواند به شما در برنامه ریزی برای پیشگیری از بیماری های سرطانی کمک کند

بهترین متخصص انکولوژی
بهترین متخصص انکولوژی

بهترین متخصصان انکولوژی کلینیک آروین

کلینیک اروین یکی از برترین مراکز درمانی در زمینه سرطان در تهران است. این کلینیک در شهر تهران، فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

این مرکز درمانی به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی سرطان در تهران شناخته شده است و در بیشتر تخصص های پزشکی مربوط به سرطان، تحقیقاتی انجام داده است و خدماتی ارائه می دهد. کلینیک اروین ، با توجه به رویکرد چند رشته ‌ای درمان و طراحی برای ارائه خدمات به بیماران با بیماری‌های سرطانی، به یکی از برترین مراکز درمانی سرطان در تهران با حضور بهترین متخصصان انکولوژی تبدیل شده است.

این مرکز درمانی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران خود، خدمات روانشناختی، حمایت فرهنگی، پشتیبانی اجتماعی و سایر خدمات دیگر را نیز ارائه می دهد. کلینیک اروین الگویی از سطح بالای تخصص و تجربه درمانی و پژوهشی است که بیمارانی با بیماری های سرطانی در سراسر تهران از خدمات آن بهره مند می شوند.