مجهزترین کلینیک سرطان باید تجهیزات مدرن و پیشرفته ای داشته باشد تا همه بیماران به راحتی در آن درمان شوند. مجهزترین کلینیک سرطان باید امکانات جدیدی داشته باشد.
مجهزترین کلینیک سرطان

9200471 - 0910 46129143 - 021

مجهزترین کلینیک سرطان با مجهزترین تجهیزات – آروین کلینیک

برای مبارزه با سرطان، حیطه پزشکی دارای ابزار های مختلف و متنوعی است. به اصطلاح نظارت فعال برای تومورهایی با رشد بسیار آهسته، مانند برخی از تومورهای پروستات، در نظر گرفته شده است: این بیماری تنها با آزمایش های مکرر و بدون مداخله تحت نظارت دقیق قرار می گیرد. فقط اگر پزشک متوجه شتاب ناگهانی بیماری شود، ما به سمت درمان های واقعی می رویم.

در اکثر تومورهای جامد ، جراحی اولین گزینه برای درمان است. گاهی اوقات، برای سهولت جراحی، سعی می شود اندازه تومور با شیمی درمانی یا پرتودرمانی قبل از عمل کاهش یابد.

در پرتو درمانی از اشعه ایکس برای از بین بردن سلول های سرطانی استفاده می شود . این کار معمولا در ناحیه ای که تومور وجود دارد  متمرکز می شود تا از آسیب رساندن به سلول های سالم جلوگیری شود. این روش می تواند قبل از عمل جراحی برای کاهش اندازه تومور جامد یا گاهی اوقات به عنوان تنها درمان در صورتی که تومور به تشعشع بسیار حساس است استفاده شود.

در سال‌ های اخیر، استفاده از رادیوتراپی در مجهزترین کلینیک سرطان حین عمل برای برخی از تومورها در شرایط خاص نیز رواج یافته است ، که در طی عمل جراحی اجازه می ‌دهد دوز بیشتری از اشعه دقیقاً در ناحیه‌ ای که تومور توسعه یافته است متمرکز شود و خطر عود را کاهش دهد.

در موارد دیگر، می توان منبع دائمی تشعشع را در ناحیه تحت درمان یا نزدیک آن قرار داد.که برای این کار از براکی تراپی یا رادیوتراپی داخلی استفاده می شود. براکی تراپی را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر اشکال درمان استفاده کرد.

مجهزترین کلینیک سرطان
مجهزترین کلینیک سرطان

شیمی درمانی از داروهای سیتوتوکسیک استفاده می کند، به عنوان مثال برای سلول ها سمی است، زیرا آنها از تقسیم سلول هایی که به سرعت تکثیر می شوند، بدون تمایز بین سلول های سالم و سلول های بیمار جلوگیری می کنند. به همین دلیل است که شیمی درمانی بر روی تمام بافت هایی که چرخش سریع دارند، مانند غشاهای مخاطی، مو و خون، عوارض جانبی دارد.

هورمون درمانی تعادل برخی هورمون ها را در بدن تغییر می دهد. این ماده عمدتاً برای دور نگه داشتن تومورهای به اصطلاح حساس به هورمون مانند سینه و پروستات استفاده می شود که در آن، این مواد تقسیم سلولی را تحریک می کنند.

داروهای هدف بیولوژیکی یا مولکولی موادی هستند که قادر به “تشخیص” سلول تومور و ترویج تخریب آن توسط سیستم ایمنی هستند. آنها می توانند آنتی بادی هایی باشند که قادرند دارو را به داخل سلول بیمار هدایت کنند و باعث تخریب آن شوند. داروهای بیولوژیکی دیگر به اصطلاح مهارکننده ‌های کیناز هستند که با پیام‌ رسان‌ های شیمیایی که سلول‌ ها برای رشد و تولید مثل استفاده می ‌کنند تداخل دارند.

ایمونوتراپی شامل داروهایی است که قادر به تحریک سیستم ایمنی در برابر سلول های تومور هستند.

خطرات و مزایای درمان سرطان در مجهزترین کلینیک

ممکن است به بیمار سرطانی دو نوع درمان یا دو رویکرد متفاوت برای بیماری پیشنهاد شود. انتخاب بهترین نوع درمان با نظر پزشک انجام میگیرد و عبارتند از:

  • درمان در مجهزترین کلینیک سرطان برای از بین بردن کامل بیماری و جلوگیری از بازگشت آن انجام می شود.
  • درمان کنترلی درمانی است که به شما امکان می دهد بیماری را از خود دور نگه دارید زیرا نمی توان آن را به طور کامل از بین برد. هدف آن افزایش بقای بیمار است.
  • هدف از درمان تسکین دهنده کاهش علائم بیماری و درد است. گفته می شود که درمان تسکینی به مرحله پایانی سرطان محدود نمی شود، برعکس: امروزه تمایل به شروع درمان تسکینی یا درد در مراحل اولیه وجود دارد تا به بیمار کمک شود با قدرت و آرامش بیشتری با هر گونه اختلال مواجه شود.
  • استفاده دارو و همچنین دستگاه های مناسب در درمان سرطان دارای اهمیت بالایی میباشد که بهتر است برای این کار به یک کلینیک مجهز مراجعه نمایید.
مجهزترین کلینیک سرطان
مجهزترین کلینیک سرطان

مجهزترین کلینیک سرطان تهران

آروین کلینیک یک مرکز تخصصی در درمان سرطان است که با دسترسی عالی در تهران قرار دارد و دارای بهترین متخصصان خون و انکولوژی تهران میباشد و تمامی تجهیزات و دستگاه های درمانی این کلینیک سرطان کاملا به روز هستند و شما میتوانید جهت درمان و یا تشخیص سرطان خود به این کلینیک مراجعه نمایید.

نوبت دهی مجهزترین کلینیک سرطان

برای دریافت نوبت و مراجعه به مجهزترین کلینیک سرطان می توانید به راحتی با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید و نوبت خود را بهترین پزشکان سرطان در این کلینیک دریافت نمایید و درمان های مورد نظر و یا حتی همگی آزمایشهای لازم را در آن انجام دهید.