بروزترین کلینیک سرطان چه ویژگی دارد؟ امکانات و تجهیزات مورد نیاز در بروزترین کلینیک سرطان چیست؟ نکات مهم قبل از مراجعه به مدرن ترین درمانگاه کنسر چیست؟
بروزترین کلینیک سرطان

9200471 - 0910 46129143 - 021

بروزترین کلینیک سرطان مدرن ترین کلینیک سرطان – آروین کلینیک

اصطلاح “سرطان” یا “نئوپلاسم های (بدخیم)” گروهی از بیماری ها را توصیف می کند که علت آنها در سطح سلولی است. این اصطلاح به رشد بیش از حد و برنامه ریزی نشده سلول ها در بدن اشاره دارد که تا زمان شروع  فرآیند سرطان زایی طبیعی بودند. به طور معمول، سلول ها رشد می کنند و تقسیم می شوند تا سلول های دختر تولید کنند و سلامت بدن را حفظ کنند.

گاهی اوقات، این روند از حالت طبیعی منحرف می شود، بنابراین سلول های جدید بدون نیاز بدن به آنها ایجاد می شوند و در همان زمان سلول های قدیمی نمی میرند. سلول اضافی توده هایی را تشکیل می دهند که تومور نامیده می شوند. در برخی موارد این سلول های غیر طبیعی متاستاز می دهند، یعنی به سایر نقاط بدن گسترش می یابند و تومورهای ثانویه یا تومورهای متاستاتیک مشابه سرطان اصلی ایجاد می کنند.

اکثر اشکال سرطان اساسا تومور هستند به جز انواع خاصی از سرطان مانند لوسمی که سلول های آن در خون و با گسترش در اندام ها و بافت های مختلف در گردش هستند. بیش از 200 نوع مختلف سرطان وجود دارد و هر نوع متفاوت درمان می شود.

سرطان یک بیماری مزمن و اغلب قابل درمان است به خصوص اگر زود تشخیص داده شود. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، تخمین زده می شود که بیش از 30 درصد از سرطان ها قابل پیشگیری هستند، در حالی که اگر به موقع تشخیص داده شوند، بیش از 40 درصد قابل درمان هستند. معمولاً افراد مسن را مبتلا می کند، اما انواعی از سرطان نیز وجود دارد که در جوانان، حتی در کودکان نیز ظاهر می شود.

بروزترین کلینیک سرطان
بروزترین کلینیک سرطان

 

ویژگی های مهم در بروزترین کلینیک سرطان

برای بروزترین کلینیک سرطان علاوه بر تجهیزات پزشکی پیشرفته، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. تیم پزشکی متخصص و با تجربه در درمان سرطان
  2. ارائه روش‌های درمانی جدیدتر و پیشرفته ‌تر، مانند درمان هدفمند شیمیایی و درمان هوشمند مبتنی بر ژنتیک
  3. ارائه خدمات پشتیبانی اجتماعی، روانی و تغذیه ‌ای به بیمار و خانواده‌ اش
  4. زمان‌ بندی قرار دادن مشاوره‌ با کارشناسان ارشد برای بیماران و خانواده آن‌ها جهت ارائه اطلاعات صحیح و کامل در مورد بیماری و درمان‌های مختلف
  5. داشتن سیستم اطلاع‌ رسانی پیشرفته و سریع
  6. ارائه خدمات مراقبت پس از درمان برای کمک به بیمار در بهبود و بازگرداندن به بهترین وضعیت جسمانی و روانی پس از درمان بیماری سرطان.

همچنین، باید توجه داشت که از بین کلینیک‌ مختلف، باید کلینیکی را انتخاب کرد که مناسب نیاز و شرایط بیمار باشد.

نکات مهم قبل از مراجعه به بروزترین کلینیک سرطان چیست؟

مراجعه به بروزترین کلینیک سرطان می تواند برای شما خیلی ترسناک باشد، اما با رعایت چند نکته می توان جلوی استرس را گرفت:

  1. شما باید اطلاعاتی از جمله نتایج آزمایش ها و تست هایی که قبلا انجام داده اید، تاریخچه پزشکی شما و اطلاعاتی از علائمی که تجربه می کنید، جمع آوری کنید.
  2. سعی کنید به همراه خود افرادی که برایتان مهم هستند، به کلینیک بروید، این روش کمک میکند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
  3. مطمئن شوید که تمامی سوالاتی که در ذهنتان میچرخد را از پزشک بپرسید، و بهتر است لیستی از سوالات خود را با خود به کلینیک بیاورید.
  4. در نهایت ، ممکن است که به دلایلی شما بخواهید با یک مشاور ارتباط برقرار کنید. به طور خاص ، مشاور ها می توانند به شما کمک کنند که با ترس و اضطراب خود مرتبط با تشخیص سرطان مقابله کنید.

نکات مهم قبل از مراجعه به بروزترین کلینیک سرطان

بروزترین کلینیک سرطان در تهران

کلینیک آروین جامع ترین و بروزترین کلینیک سرطان در تهران است که روزانه بیماران زیادی از سراسر تهران و دیگر کشورها به این کلینیک مراجعه می کنند. در این کلینیک بیش از 10 متخصص و فوق تخصص برتر خون و انکولوژی وجود دارد که می توانند به شما در درمان و تشخیص سرطان کمک نمایند.

در این کلینیک تمامی دستگاه های مورد استفاده کاملا بروز می باشند و تمامی مراحل تشخیص و درمان از ابتدا تا انتها زیر نظر متخصصان و فوق تخصص ها انجام میگیرد که می توانند به شما در روند درمان کمک بسزایی نمایند. شما عزیران برای مراجعه می توانید با شماره های قرار داد شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید.