دکتر امید مدیر امانی مدرک فوق تخصص بیماری های خون و سرطان‌ بزرگسالان را دریافت کرده است. دکتر امید مدیر امانی در کلینیک آروین به ویزیت بیماران سرطانی می پردازند
دکتر امید مدیرامانی

9200471 - 0910 46129143 - 021

دکتر امید مدیر امانی فوق تخصص خون و سرطان – آروین کلینیک

دکتر امید مدیر امانی فوق تخصص خون و انکولوژی بزرگسالان میباشد و در این زمینه سابقه بسیاری بالایی دارند و تاکنون توانسته اند با فعالیت حرفه ای که‌داشته اند یک رزومه بسیار قوی برای خود ایجاد نمایند. دکتر امانی جز ده پزشک برتر خون و سرطان در ایران میباشند.

شماره نظام پزشکی دکتر امید مدیر امانی

هر دانشجوی پزشکی بعد از ورود به‌ شغل پزشکی بعنوان پزشک باید دارای شماره نظام ‌پزشکی تأیید شده در سازمان نظام ‌پزشکی ایران باشد دکتر امید مدیر امانی هم یکی از فوق ‌تخصص سرطان، بیماری خون و سرطان بزرگسالان می‌باشد که‌ایشان هم دارای شماره نظام‌ پزشکی 67711 می‌باشد که‌شما تنها بایک سرچ ساده درسایت سازمان نظام ‌پزشکی می‌توانیدبه رزومه کاملی ازایشان دسترسی داشته باشید.

دکتر امید مدیر امانی

فعالیت دکتر امید مدیر امانی در چه زمینه ای است؟

دکتر امید مدیر امانی جز بهترین پزشکان خون و آنکولوژی سرطان بزرگسالان می‌باشد که‌عمده فعالیت‌های ایشان در زمینه خون و سرطان هست و ایشان بادرمان سرطان‌هایی ازقبیل: کنسر روده بزرگ، پروستات، معده،  سینه، لنفوم، لوسمی، خون فتالاسمی و کم‌خونی توانسته ‌اند درطول سال‌هایی که‌مشغول به‌ فعالیت بوده‌اند برای خود یک رزومه ‌ی بسیار قوی دقیق و حرفه ‌ای ایجاد نمایند.

طریقه دریافت نوبت از دکتر امید مدیر امانی

دکتر امید مدیر امانی روزانه بیماران زیادی را ویزیت می‌کنند به‌همین ‌منظور برای آنکه بتوانید در اسرع وقت و در کمتر ازیک هفته به‌ ایشان مراجعه نمایید بهتر است سریعاً باشماره‌های قرارداده‌ شده بر روی سایت کلینیک آروین تماس حاصل نمایید و در روز گفته ‌شده برای معاینه دقیق و یا درمان در کلینیک حضور داشته باشید.

دسترسی به دکتر امید مدیر امانی به چه صورت است؟

برای‌اینکه بتوانیدبه دکتر امید مدیر امانی دسترسی داشته باشید ضمن تماس گرفتن و دریافت نوبت از کلینیک آروین می‌توانید برای مراجعه هم باماشین شخصی یا لوازم نقلیه عمومی به‌ ما در کلینیک آروین واقع در فلکه دوم صادقیه- کوچه پرویز- ساختمان آروین یا روشنا مراجعه نمایید.

آیا میتوانم پزشک درمانگر خود را به دکتر مدیر امانی تغییر دهم؟

چنانکه اکنون به‌بیماری سرطان و یا انواع بیماری‌های خونی مبتلا هستید و توسط پزشک دیگری تحت درمان قرار گرفته ‌اید بهتر است تاحد امکان درمان خود راتوسط همان پزشک و در همان کلینیکی که‌اکنون در حال درمان هستید انجام دهید اما چنانچه بنابر دلایلی می‌خواهید پزشک خود راتغییر دهید وبه دکتر امید مدیر امانی مراجعه نمایید این امکان برای شما فراهم می‌باشد اما فراموش نکنیدکه برای مراجعه به‌ایشان حتما جواب آزمایشات و یا تصویربرداری راهمراه خود داشته باشید اما ممکن است دکتر امید مدیر امانی مجدداً ازشما درخواست انجام آزمایشات جدیدتری رابرای بررسی وضعیت سلامت شما داشته باشند.

تحصیلات دکتر امید مدیر امانی در چه زمینه ای است؟

  • دکتر مدیر امانی فوق تخصص بیماری های خون و سرطان‌بزرگسالان ( هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
  • تخصص بیماری های داخلی
  • دکترای حرفه ای پزشکی

رشته تحصیلی دکتر امید مدیر امانی

  • مدرک دکترای عمومی دکتر امید مدیر امانی دردانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فوق تخصص بیماری های خون و سرطان‌بزرگسالان (هماتولوژی بزرگسالان)

بهبود بیمار مبتلا به سرطان تخمدان توسط دکتر امید مدیر امانی

خانم محنا بیماری هستند که‌حدود 6 سال پیش به سرطان تخمدان مبتلا شدند و توانستند هر چند سخت و غیر ممکن کنسر راشکست بدهند بهتر است سر گذشت ایشان رااز زبان خودشان بخوانیم.

من در خانواده ای بزرگ شدم که کلا باکلمه سرطان نا آشنا بود و به‌ هیچ وجه سابقه خانوادگی در زمینه کنسر نداشتیم من آشنایی سطحی و مانند همه یک آشنایی معمولی بااین بیماری داشتم و زندگی عادی و روتین خود راداشتم و به‌تازگی هم ازدواج کرده بودم.

گهگاهی صبحها بادل درد ازخواب بیدار میشدم و یا خونریزی های شدید و یا کم در روزهایی بغیر از روزهای قاعدگی خود داشتم که اوایل زیاد برایم جدی نبود زیرا فقط یکبار این اتفاق برایم افتاد و من هم فکر کردم شاید بخاطر اختلالات هورمونی باشد و نسبت به‌آن بی تفاوت بودم.

اما تقریبا سه ماه بعد دل درد ها شدیدتر شد و خونریزی های غیر طبیعی در هر ماه هم تکرار شد و هم بیشتر شد. که‌مجبور شدم به‌ پزشک زنان مراجعه کنم با سونوگرافی و آزمایش خون پزشک زنان توده هایی را در قسمت تخمدان من مشاهده کرد که‌احتمال کیست راداد اما برای بررسی بیشتر و نمونه برداری من را به دکتر امید مدیر امانی ارجاع دادند زیرا توده های موجود برروی تخمدان بسیار بیشتر و مشکوک تر از کیست بودند و وضعیت من هم وخیم تر ازافراد مبتلابه کیست و فیبروم.

دکتر مدیر امانی تمامی آزمایشات مرا بررسی کردند و درطی یک جراحی خیلی کوچک ازتوده ها نمونه برداری انجام شد. حدود یک هفته بعد همسرم برای دریافت جواب پاتولوژی به کلینیک آروین مراجعه کردند که‌طبق درخواست ایشان با من تماس گرفتند و گفتند که‌خود را به کیلینیک برسانم.

من شکی نکردم چون محل کار من تقریبا درنزدیکی کلینیک بود و زمان کاری من هم روبه اتمام بود و فکر میکردم باید باهم تا خانه برگردیم. من به‌کلینیک مراجعه کردم و همسرم باچهره ای که‌ مشخص بود سختی خود راحفظ کرده بامن تا اتاق دکتر مدیر امانی آمد و بانگاهی ازایشان خواست تا کنار من باشد.

بهبود بیمار مبتلا به سرطان تخمدان توسط دکتر امید مدیر امانی

 

ادامه روند بهبودی مبتلا به سرطان تخمدان توسط دکتر مدیر امانی

ایشان ازسابقه خانوادگی سرطان ازمن پرسید و مقداری درباره کنسر و حفظ روحیه با من صحبت کرد و من نمیخواستم باور کنم که‌به سرطان آن هم  تخمدان مبتلا شده ام خب من بتازگی ازدواج کرده بودم و بچه ای نداشتم  و واقعا قبول کردن این بیماری و بچه دار نشدن دنیایم راتیره و بی معنی میکرد.

تمام ایمان خود را از دست داده بودم و میخواستم یک کلام بشنوم که‌همه اینها اشتباه است و من سالم، اما درست بود من مبتلابه کنسر تخمدان بودم. دکتر مدیر امانی درابتدا برایم شیمی درمانی را تجویز کرد تا باکمک آن مشکل من حل بشود و دررابطه بابچه دار شدن هم به‌من گفتند میتوانی تخمک خودرا فریز نمایی تا درهر زمان که‌خواستی مجددا بارور شوی اما ممکن است درطول درمان نیازی به‌برداشتن تخمک نباشد و بتوانی به‌زندگی خود ادامه بدهی.

واقعا دکتر ازهر لحاظ پزشک نمونه ای هستند شاید اگر طرز برخورد و توضیحات ایشان نبود به‌هیچ وجه اجازه درمان راتا باروری نمیدادم. درطول شیمی درمانی طی آزمایشاتی که‌داشتم متوجه شدم برای درمان کاملتر نیازبه جراحی دارم تا توده ها بطور کامل ازبدن من خارج شود. باانجام جراحی و فریز کردن تخمک نه تنها تخمدان من هنوز سالم است بلکه حالا یک دختر سالم نیز دارم. که‌من تمامی این موارد رابخاطر حضور و درمان مناسب دکتر مدیر امانی میدانم.

شاید مطالعه این سرگذشت بتواند به‌افرادی که مشکل مرا دارند کمک کند که به‌زندگی خود امیدوار شوند و باشنیدن نام کنسر امید خود راازدست ندهند و بتوانند راحتتر باآن کنار بیایند.

آیا بیمه هزینه درمان بیماران دکتر مدیر امانی را پرداخت خواهد کرد؟

دکتر مدیر امانی پزشک فوق تخصص خون انکولوژی هستند که‌این روزها در کلینیک آروین مشغول به‌فعالیت هستند که‌در رابطه باکسب اطلاعات بیشتر دررابطه با تاثیر بیمه و هزینه درمان بهتر است باشماره های قرار داده شده برروی سایت تماس بگیرید تا بتوانند شما رابدرستی راهنمایی نمایند.

سابقه فعالیت دکتر امید مدیر امانی چه مدت است؟

دکتر امید مدیر امانی فوق تخصص خون و انکولوژی بزرگسالان بمدت 15 سال است که درزمینه خون و انکولوژی و درمان کنسر های متفاوت مشغول به فعالیت هستند و میتوانید باصحبت بابیماران سرطانی و بررسی روند درمانی آنها با خیال راحت به دکتر مراجعه نمایید.

تعریف سرطان از زبان دکتر امید مدیر امانی

اززبان دکتر امید مدیر امانی سرطان هم مانند هر بیماری دیگری قابل ‌درمان است و تنها اسم آن ممکن است باعث ترس و ایجاد وحشت در بیماران شود زیرا درگذشته بیماری کنسر باتوجه به اینکه علم و تکنولوژی به‌اندازه ‌ی زمان حال پیشرفت نکرده بود جزء بیماری‌های کشنده و خطرناک دسته‌ بندی می‌شد اما این روزها و باافزایش علم و تکنولوژی و به‌روز بودن اطلاعات بیماران این بیماری هم مانند یک بیماری ساده سرماخوردگی قابل‌ درمان است و تنها راه‌های درمان آن است که‌متفاوت می‌باشد پس بهتر است درصورت ابتلابه بیماری سرطان این بیماری رابرای خود بزرگ نکرده و بفکر درمان هرچه زودتر و بهتر آن باشیم زیرا باحفظ روحیه و مقابله باترس است که‌می‌توان این بیماری راشکست داد.