دکتر راحله سادات توکلی طبا زواره در کلینیک آروین به طبابت مشغول هستند. دکتر راحله سادات توکلی متخصص آنکولوژی با تجربه درخشان به درمان بیماران مشغول هستند.
دکتر راحله سادات توکلی طبا زواره

9200471 - 0910 46129143 - 021

دکتر راحله سادات توکلی طبا زواره

دکتر راحله سادات توکلی طبا زواره یکی ازبهترین فوق متخصصین خون و آنکولوژیست بزرگسالان می‌باشند که‌ سابقه کاری طولانی ‌مدتی هم در زمینه  درمان سرطان داشته اند و جزو یکی ازبهترین پزشکان در ایران و در تهران می‌باشند تنها با یک سرچ و جستجوی ساده چه درسطح اینترنت و چه دربین بیماران سرطانی حتما بنام دکتر راحله توکلی بر خواهید خورد ایشان تاکنون توانسته ‌اند با تشخیص درست باعث درمان به‌موقع بسیاری از بیماران شوند.

 شماره نظام‌پزشکی دکتر راحله توکلی طبا زواره

هر پزشک متخصص و فوق ‌تخصصی که دارای بورد تخصصی باشد و هر زمان که به‌شاخه پزشکی وارد می‌شود و مدرک پزشکی خود را دریافت می‌کند باید دارای شماره نظام ‌پزشکی ثبت ‌شده درسازمان پزشکی ایران باشد دکتر راحله توکلی نیز دارای چندین سال سابقه درزمینه درمان سرطان و خون و آنکولوژی بزرگسالان می‌باشد که‌دارای شماره نظام‌ پزشکی به‌شماره 79858 می‌باشد که‌شما بایک سرچ ساده در سایت سازمان نظام ‌پزشکی می‌توانید به‌مدارک تحصیلی و اطلاعات کافی درمورد ایشان دسترسی داشته باشید.

 دکتر راحله توکلی طبا زواره در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنند؟

دکتر راحله توکلی یکی از متخصصین خون و آنکولوژی درسطح ایران می‌باشند که‌بسیار شناخته‌ شده هستند ایشان بیشتر درزمینه بدخیمی‌ های خون بالغین فعالیت می‌کند این بدخیمی‌ها می‌تواند دربافت‌ها و اندام‌های خونی بیماران باشند بامراجعه زودهنگام به‌ایشان کنسر و بیماری شما زودتر تشخیص‌ داده‌ شده و درمان می‌شود.

مدارک تحصیلی دکتر راحله سادات توکلی

  • دکتر راحله سادات توکلی دارای فوق تخصص بیماری های خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی و آنکولوژی بزرگسالان)
  • تخصص بیماری های داخلی
  • دکترای حرفه ای پزشکی

دانشگاه هایی که خانم دکتر راحله توکلی در آن تحصیل کرده اند

مدارک متعددی که دکتر راحله سادات توکلی موفق به‌‎دریافت آنها شده اند به‌شرح زیر است:

  • اخذ مدرک دوره پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درسال 1379
  • سال 1384 دوره تخصصی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • و درنهایت تا سال 1390 تحصیلات فوق تخصص خود را درزمینه کنسر در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده و نهایتا دراین رشته فارغ التحصیل شدند.

دکتر راحله توکلی

سابقه فعالیت دکتر راحله سادات توکلی

طبق گفته دکتر راحله توکلی در برنامه ماه ماه که درشبکه سلامت صداوسیما پخش شد، این پزشک متخصص خون و آنکولوژی دارای 18 سال سابقه در زمینه درمان سرطان و فلوشیپ می‌باشد همان‌طور که همگی ما می‌دانیم ممکن است برخی افراد باشنیدن نام کنسر بسیار وحشت کنند و استرس بسیار زیادی بگیرد اما این بیماری درگذشته دارای درمان‌های کمی بود و به‌همین علت مرگ ‌ومیر دراین بیماری بسیار زیاد بود اما این روزها و با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی بیماری سرطان هم  ‌مانند دیگر بیماری‌ها به‌راحتی درمان می‌شود.

خصوصیات اخلاقی دکتر راحله سادات توکلی از نظر بیماران و همکاران

دکتر راحله توکلی یکی ازصبورترین و باحوصله ترین پزشکان سرطان می‌باشند بیماری کنسر به‌گونه ‌ای است که‌باعث حاد شدن اوضاع روحی بیمار و بعضاً باعث مشکلات روحی و روانی و افسردگی دربیماران می‌شود به‌ همین‌علت برای درمان سرطان نیازمند پزشکی هستیم که‌کاملاً با صبر و حوصله به درمان بیماران بپردازد و آن‌ها را ابتدا ازنظر روحی درمان کند و سپس به درمان بیماران بپردازد در مدتی که دکتر راحله توکلی را می‌شناسیم به‌این پی بردیم که‌بیماران ایشان کاملاً ازلحاظ روحی درمرحله ‌ی خوبی هستند و به‌همین ‌علت و نداشتن ترس ازدرمان به‌خوبی تاکنون توانستند به‌معالجه پاسخ دهند.

بهبود یک بیمار سرطانی حاد زیر نظر دکتر راحله سادات توکلی

خواندن سر گذشت بیماران سرطانی که توسط دکتر راحله توکلی درمان شده‌اند شاید بتواند به‌شما درانتخاب‌تان بیشتر کمک کند پس امروز می‌پردازیم به‌یک بیمار 62 ساله ای که‌دارای سرطان پستان ‌ای بود که‌دوبار عود کرده بود و توسط دکتر راحله توکلی درمان شد من بهنوش هستم بیماری که تاکنون توسط پزشکان زیادی معاینه شده بود و اما درآخر توسط دکتر راحله توکلی بطور کامل درمان شد حدود سن پنجاه و دو سالگی بود که متوجه حضور یک توده در سینه سمت راست خود شدم و برای درمان آزمایشات به‌شهر خودمان به‌یک پزشک مراجعه کردم باانجام آزمایشات متفاوت مشخص شد توده ‌ای در سینه ‌ی من هست که دارای سایز کوچک اما بدخیم می‌باشد و هنوز به غدد لنفاوی و دیگر ارگان‌های بدن گسترش نیافته ‌است درابتدا پزشک برای درمان سرطان پستان من جراحی را تجویز کرد و درطی جراحی تمام توده برداشته شد.

درطول جراحی به‌ هیچ ‌عنوان سینه ‌ی من برداشته نشد و بعد ازآن هم پزشک برای من شیمی‌درمانی یا پرتو درمانی را تجویز نکرد درمان به‌خوبی پیش رفت و درطی شش ماه بیماری من با داروها کنترل می‌شد اما بعداز شش ماه مجدداً احساس دردی در پستان خود داشتم که مجددبه همان دکتر مراجعه کردم و متوجه شدم سرطان بطور کامل بهبود نیافته بوده و مجدداً عود کرده و این‌ بار پزشک تجویز کرد تا سینه سمت راست کاملاً برداشته شود و بعد ازآن تعداد شش جلسه شیمی‌درمانی را درهمان مرکز انجام دادم بعد از آخرین جلسه پزشک که‌از من خواست تا هر شش ماه یک ‌بار برای انجام چکاپ و بررسی مجدد وضعیت پستان و انجام آزمایشات به بیمارستان مراجعه کنم تا دو الی سه سال هیچ خبری ازابتلا و عود مجدد نبود تا حدود یک الی دو سال پیش که سرطان من جور دیگه‌ ای عود کرد و این‌ بار یک توده سرطانی در ریه  شروع به رشد کرد من با حال بد به همان بیمارستان مراجعه کردم اما این ‌بار با صحبت و مشورت بابیماران سرطانی ترجیح دادم به‌تهران برای ادامه درمان مراجعه کنم پزشکی که‌به‌من معرفی ‌شده بود دکتر راحله توکلی بود من درطی تماسی که‌با ایشان در کلینیک آروین داشتم توانستم برای یک هفته بعد نوبت خود را رزرو کنم.

درمان سرطان سینه توسط دکتر راحله توکلی

ادامه روند بهبودی فر مبتلا به سرطان توسط دکتر راحله سادات توکلی

بعد از یک هفته به ایشان در تهران مراجعه کردم و آزمایشات متفاوتی را انجام دادم متأسفانه کنسر مجددی که‌گرفته بودم به سرطان پستان قبلی ارتباطی نداشت و یک بیماری جدید بود اما باتوجه به‌اینکه من به ‌تازگی تحت درمان سرطان سینه با شیمی‌درمانی و جراحی و برداشتن سینه بودم بدن من به‌‌شدت و به‌مقدار زیادی برای درمان جدید ضعیف بود و درصد درمان من بسیار پایین من کاملاً روحیه خود را برای زنده ماندن و برای درمان مجدد ازدست داده بودم اما با مراجعه به کلینیک آروین و به دکتر راحله توکلی در ابتدا ازنظر روان‌شناسی درمان شدم و روحیه ازدست‌ رفته خود را بازیافتم درمان من فوراً و درکمتر ازیک هفته شروع شد.

درمان این‌بار مجدداً با جراحی برای برداشتن تومور سرطانی ریه و همچنین شیمی‌درمانی و پرتودرمانی بود که‌باعث ضعیف شدن بیشتر بدن من شد اما باکمک دکتر راحله توکلی دیگر پزشکان تغذیه توانستم سلامت و انرژی ازدست ‌رفته خود را بازیابم و حالا بعد ازدو سال کاملاً درمان شدم و فعلا خبری از کنسر و یا عود مجدد بیماری نیست به‌طورخلاصه می‌توانم بگویم خانم دکتر مانند یک فرشته نجات است که‌چه در اخلاق و چه درتشخیص حرف اول را می‌زند من این پزشک را به دیگر بیماران سرطانی هم توصیه می‌کنم البته می‌دانم که‌نیازی به‌توصیه من نیست ایشان دکتر کاملاً شناخته ‌شده‌ای در سطح ایران می‌باشند.

و درابتدای صحبت‌هایم همان‌طورکه گفتم درمراحل اولیه ‌ای که‌من به مبتلابه سرطان پستان بودم به پزشکانی درشهر خودم مراجعه کردم که‌واقعاً ازبرخورد آن‌ها نیز راضی بودم اما به‌علت ابتلای مجدد به‌نوع دیگری از کنسر ترجیح دادم برای آزمایشات بیشتر و دقیق‌تر به تهران مراجعه نمایم و مجدداً خدا را شاکر هستم از بابت پیدا کردن دکتر راحله توکلی و تیم کمیسیون پزشکی حرفه ‌ای که‌در این کلینیک وجود داشته‌ اند و تاکنون نیز به‌هیچ‌عنوان به هیچ نوع سرطانی مبتلا نشدم و درمان‌هایی که انجام داده‌ام باعث به‌وجود آمدن عوارضی درمن نشده‌اند.

ازنظر دکتر توکلی موارد زیر میتواند ریسک سرطان سینه بانوان را افزایش دهد

  • پیر شدن: گذر سن میتواند یکی از عوامل ابتلابه سرطان پستان باشد. معمولا سرطان های سینه بعداز پنجاه سالگی تشخیص داده می شوند.
  • جهش های ژنتیکی زنانی که تغییرات ارثی (جهش) در ژن های خاصی مانند BRCA1 و BRCA2 دارند، درمعرض خطر بیشتری برای سرطان سینه و تخمدان قرار دارند.
  • تاریخچه باروری شروع دوره های قاعدگی قبل از 12 سالگی و شروع یائسگی بعد از 55 سالگی، زنان را برای مدت طولانی تری درمعرض هورمون ها قرار می دهد و خطر ابتلابه سرطان سینه رادر آنها افزایش می دهد.
  • دکتر راحله توکلی معتقدند که داشتن سینه های متراکم بافت همبند بیشتری نسبت به‌بافت چربی دارند، که گاهی اوقات دیدن تومورهادر ماموگرافی را دشوار می کند. زنانی که سینه های متراکم دارند بیشتر درمعرض ابتلابه سرطان هستند.
  • دارا بودن بیماری هایی درزمینه کنسر و غیر آنکه با سینه مرتبط است. زنانی که سرطان داشته اند بیشتر درمعرض ابتلابه برای بار دوم هستند. برخی ازبیماری های غیر سرطانی پستان مانند هیپرپلازی آتیپیک یا کارسینوم لوبولار درمحل با خطر بالاتر ابتلابه کنسر پستان مرتبط هستند.
  • سابقه خانوادگی کنسر سینه یا تخمدان. خطر ابتلابه کنسر در زنان بیشتر است اگر مادر، خواهر یا دختر (بستگان درجه یک) یا چند نفر ازاعضای خانواده ازطرف مادر یا پدرش که سرطان پستان یا تخمدان داشته باشند، بیشتر است. داشتن یکی از اقوام درجه یک مرد مبتلابه کنسر پستان نیز خطر ابتلای زنان را افزایش می دهد.
  • درمان قبلی با استفاده از پرتودرمانی. زنانی که قبل از 30 سالگی تحت پرتودرمانی قفسه سینه یا سینه (مثلاً درمان لنفوم هوچکین) بودند، درمعرض خطر بیشتری برای ابتلابه سرطان پستان درسنین بالاتر قرار دارند.
  • مصرف داروی درمانی و سقط جنین دی اتیل استیل بسترول (DES). برای جلوگیری از سقط جنین بین سالهای 1940 تا 1971 به برخی اززنان باردار در ایالات متحده داده شد. زنانی که DES مصرف کرده‌اند یا مادرانشان در دوران بارداری از DES استفاده کرده‌اند، دکتر راحله توکلی می گویند که این زنان درمعرض خطر بیشتری برای ابتلابه کنسر سینه هستند.

دکتر راحله سادات توکلی

نظر مدیریت کلینیک آروین جناب آقای دکتر زندی در رابطه با دکتر راحله توکلی

مدت زیادی نیست که دکتر راحله توکلی در کلینیک ما مشغول به‌فعالیت میباشد اما پشیمانم که‌چرا زودتر ایشان را جذب نکردیم دعای خیر بیماران ایشان علاوه بر اینکه به‌جان و مال خود دکتر راحله سادات توکلی برکت داده باعث رونق کار و فعالیت کلینیک ما نیز شده است واقعا میتوانم بگویم ایشان یکی ازبهترین و با اخلاق ترین پزشکان خون و انکولوژی مرکز  ما میباشند.

ازهمان زمان که ایشان وارد تیم پزشکی ما شدند باچشم خود شاهد بیمارانی بودیم که‌با روحیه و حال خوب به دکتر راحله توکلی مراجعه میکردند یا بیماران جدید را به‌مرکز برای معاینه شدن توسط خانم دکتر میاوردند که واقعا این حجم ازرضایت و دوست داشتن برایم عجیب بود.

چگونه میتوان برای مراجعه به دکتر راحله توکلی نوبت گرفت؟

برای نوبت گرفتن از دکتر راحله توکلی میتوانید بامراجعه به‌سایت باشماره های قرار گرفته شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید و نوبت خود را رزرو نمایید و لطفا در زمان گفته شده در کلینیک حضور داشته باشید. تا سر موعد گفته شده توسط دکتر توکلی معاینه شوید.

آیا دکتر توکلی بیماران پزشک دیگر را ویزیت میکنند؟

بهتر است اگر ازنتایج درمانی و کارکرد پزشک خود راضی هستید روند درمانی خود را باهمان بیمار ادامه دهید اما چنانچه به‌دلایلی مجبوربه تغییر پزشک خود باشید میتوانیدبه دکتر توکلی مراجعه نمایید. بهتر است آزمایشات و پرونده پزشکی را همراه خود داشته باشید و ممکن است با معاینه نیازبه آزمایشات مجدد هم داشته باشید.

شماره تماس دکتر راحله توکلی

برای نوبت گرفتن از دکتر راحله توکلی نیازی به‌شماره شخصی ایشان نخواهد بود و تماس باشماره های قرار داده شده بر روی سایت برای دریافت نوبت ازایشان کافی است. ما حتما به‌شما کمک خواهیم کرد تا درنزدیکترین زمان ممکن به دکتر راحله توکلی مراجعه نمایید و توسط ایشان ویزیت و درمان شوید.