دکتر فرشید فرداد فارغ التحصیل دانشگاه علوم پرشکی تهران با سوابق عالی فراوان هستند. دکتر فرشید فرداد در زمینه درمان سرطان در کلینیک آروین مشغول به طبابت هستند.
دکتر فرشید فرداد

9200471 - 0910 46129143 - 021

دکتر فرشید فرداد فوق تخصص رشته خون و سرطان – آروین کلینیک

دکتر فرشید فرداد یکی از بهترین و با سابقه ترین پزشکان فوق تخصص خون و انکولوژی بزرگسالان است که اکنون در شهر تهران مشغول درمان بیماران عزیز میباشد. دکتر فرداد دارای شماره نظام پزشکی 84371 میباشد و از اواخر دوران دانشجویی خود شروع به فعالیت نمودند و تاکنون مقالات علمی زیادی را هم در رابطه با سرطان ارائه داده اند.

تحصیلات دکتر فرشید فرداد

  • دریافت مدرک فوق تخصصی رشته خون و سرطان بزرگسالان دانشگاه علوم پرشکی تهران با رتبه عالی سال 1393
  • مدرک تخصصی بیماریهای داخلی از دانشگاه جندی شاپور اهواز با رتبه عالی سال 1390
  • فارغ التحصیل دوره دکترای عمومی دانشگاه علوم پرشکی تهران با رتبه عالی سال 1379

 سوابق عالی دکتر فرشید فرداد در زمینه کاری

  • عضو هیات علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 1394 تاکنون
  • مدیر واحد تحقیقات و توسعه (R&D) در شرکت هوش مصنوعی کاردیوکن در کانادا
  • رییس بخش شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم سال 1394 تا کنون
  • ویزیت بیماران و شیمی درمانی در کلینیک خصوصی آروین
  • ویزیت بیماران و شیمی درمانی بیمارستان فرهیختگان
  • ویزیت بیماران و شیمی درمانی در بیمارستان پاستورنو
  • رییس بخش داخلی شهرستان آق قلا استان گلستان در سال های 1390-1391
  • رییس مرکز مبارزه با بیماری های شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در سال های 1384-1386
  • رییس مرکز بهداشت کوشه و چاه احمد شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در سال های 1381-1384

دکتر فرشید فرداد چرا تا این حد شناخته شده هستند؟

دکتر فرداد نه تنها در ایران بلکه سطح بین الملل فعالیت داشته اند و با دارا بودن علم بالایشان تاکنون توانسته اند بیماران بسیاری را از چنگال مرگ نجات دهند ایشان عضویت در انجمن متخصص داخلی ایران، انجمن خون و سرطان بزرگسالان ایران، انجمن هماتولوژی اروپا ،انجمن آنکولوژی آمریکای شمالی، انجمن آنکولوژی اروپا اطلاعات بسیار زیادی را کسب کنند و با به‌روز بودن خود بهترین شیوه درمانی را برای بیماران بکار بگیرند.

نظر همکاران دکتر فرشید فرداد در رابطه با ایشان چیست؟

میتوانم به‌جرات بگویم که دکتر فرشید فرداد باحوصله ترین و با اخلاقترین پزشکانی است که تمامی مراجعان خود را سر فرصت و باحوصله زیاد ویزیت میکند و به همین علت درطول روز بیماران زیادی را ویزیت نمیکند تا بتواند برای همه کامل وقت بگذارد.

تمام بیماران و حتی کادر خود کلینیک و اللخصوص دکتر زندی مدیر کلینیک از ایشان کمال رضایت را دارند و همگی ایشان را چه کاری و چه اخلاقی تحسین میکنند. دکتر فرداد این روزها در کلینیک آروین مشغول بکار هستند و شما میتوانید برای مراجعه به ایشان با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس بگیرید.

طریقه دریافت نوبت از دکتر فرشید فرداد به چه شکل است؟

شما میتوانید برای دریافت نوبت از دکتر فرشید فرداد در کلینیک آروین با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید فقط به این موضوه توجه فرمایید که دکتر فرداد بیماران کمی را درطول روز ویزیت میکنند پس درصورت تمایل برای ویزیت توسط ایشان هرچه سریعتر جهت دریافت نوبت اقدام نمایید.

دکتر فرشید فرداد در کلینیک آروین

نظر مهنا شدادی بیمار دکتر فرشید فرداد

مهنا شدادی بیمار دکتر فرشید فرداد است که در سن 25 سالگی و حدودا 3 سال پیش به ایشان مراجعه کردند و بهتر است در ادامه همه چیز را از زبان خودشان بشنویم.

من مهنا هستم یک بیمار سرطانی درمان شده البته نه یک بیماری ساده ای که خیلی زود خوب شده باشه اواخر سن 24 سالگی و دو ماهی مونده به تولدم بود که یکدفعه سر گیجه و سر درد شدیدی گرفتم و وقتی چشمانم باز کردم یک حالت گنگ داشتم و روی تخت بیمارستان بودم.

مریضی من اما از اینجا هم شروع نشد تقریبا چهارماه قبل این موضوع در ریه هایم احساس سوزش و سنگینی داشتم بدون هیچگونه سرفه ای و علامت حساسی به دکتر مراجعه کردم و احتمال دادند که ریه هام سرماخورده باشه و تعدادی دارو هم برایم تجویز کردن.

اما داروها به هیچ وجه تاثیر نداشت تا به‌مرور از دو ماه بعد خس خس سینه و سرفه هایم شروع شد اما باز هم خیلی شدید نبود و عکس ریه چیزی شبیه عفونت ریه هایم بود که شدت آن خیلی زیاد بود تا همین اواخر که نزدیک تولد 25 سالگی ام بود و فصل زمستان بود که واقعا هوا سرد بود و هوای سرد بشدت به ریه هایم وارد شده بود.

حدود ساعت 4 عصر بود که به خانه رسیدم و خیلی هم سرفه میکردم از شدت سرفه سردرد شدیدی گرفتم و ازحال رفتم و چشمانم را در بیمارستان باز کردم. مجددا از سینه و ریه هایم عکس برداری کردند اینبار عفونت کمتر بود اما تعداد دایره توده مانند در ریه هایم دیده میشد.

برای تشخیص بیشتر به دکتر فرشید فرداد ارجاع داده شدم. با مشاهده اسکن و ام آر آی ریه تشخیص دادند که نیاز به نمونه برداری اورژانسی دارم. بعد انجام نمونه برداری مشخص شد که تومورها سرطانی هستند و باید فورا درمان شوم. راستش خیلی هم از شنیدن این خبر شوکه نشدم چون سرطان در خانواده من مثل سرماخوردگی میماند که اتفاقا همه گیر است و اگر کسی مبتلا نشود خیلی عجیب است. البته متوجه شدم که کلینیک آروین امکان غربالگری سرطان را فراهم کرده است تا امثال افرادی مانند من از پیشروی سرطان و احتمال ابتلا به این بیماری سریعا مطلع شوند.

با تشخیص دکتر فرشید فرداد در ابتدا و برای تسریع درمان شیمی درمانی انجام شد و بعد حدود دو ماه خیلی از آن تومور ها ازبین رفت و مرحله آخر درمان من جراحی بود که بکل بدون برداشتن حتی کوچکترین قسمت از ریه هایم بطور کامل خوب شدم.

دکتر فرداد واقعا باحوصله و دقیق هستند و هیچوقت این موضوع را یادم نمیرود که بعد سیکل اول شیمی درمانی حالم بشدت بد بود و شبانه مجبور بودم به بیمارستان بروم برادرم با ایشان تماس گرفتند و تلفنی و تا زمانیکه برسند پیگیر حال من بودند.

واقعا وجود یک پزشک متبحر و حرفه ای بزرگترین علت است که باعث میشود حالتان زودتر و کاملتر خوب شود شعار دکتر فرداد برایم این بود، زندگی موهبت بزرگی است که ارزش مبارزه را دارد و قدم‌به‌قدم در این مبارزه کنارت هستم و خوشحالم که در این مبارزه پیروز شدم.