دکتر فرهاد شاهی در بهترین دانشگاه ها تحصیل کرده اند و در زمینه درمان سرطان سینه بدخیم فعالیت درخشانی داشتند. دکتر فرهاد شاهی در کلینیک آروین مشغول طبابت هستند.
دکتر فرهاد شاهی

9200471 - 0910 46129143 - 021

دکتر فرهاد شاهی فوق تخصص خون و انکولوژی – آروین کلینیک

سرطان یکی از بیماری هایی است که در صورت ابتلا فرد نیاز به درمان فوری توسط فرد متخصص و پر سابقه دارد. تنها در صورتی که درست تشخیص داده شود و داروها صحیح تجویز شوند این نوع بیماری میتواند بدرستی درمان شود. دکتر فرهاد شاهی یکی از شناخته شده ترین و برجسته ترین پزشکان فوق تخصص خون و انکولوژی در ایران میباشد.

فکر نمیکنم بیمار مبتلا به سرطانی باشد که تا بحال اسم و تعریف و تمجیدهای در رابطه با دکتر فرهاد شاهی را نشنیده باشد ایشان در سرتاسر ایران به اخلاق خوب و حرفه ای بودن شهرت دارند.

رزومه تحصیلی دکتر فرهاد شاهی فوق تخصص سرطان

دکتر فرهاد شاهی فوق تخصص خون و انکولوژی بزرگسالان میباشد و رزومه کاری ایشان به قرار زیر میباشد:

  • مدرک پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران سال 1375
  • پزشکی تخصص سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دوره های فوق تخصصی سال 1389 از دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشیار خون و کنسر بالغین گروه داخلی انستیتو کانسر تهران
  • اصلی ترین حوزه کاری ایشان در زمینه بیماری های بدخیم پستان می باشد.
  • دکتر شاهی چند مقاله مهم و بین المللی در زمینه کنسر نوشته اند.

دکتر فرهاد شاهی فوق تخصص خون و انکولوژی

 فعالیت های علمی دکتر فرهاد شاهی در حیطه سرطان

  • عضویت ایشان در تومور بورد کانسر پستان انستیتو کانسر بیمارستان امام خمینی
  • درتیم هم اندیشی کنسر کولورکتال بیمارستان امام خمینی عضویت داشتند
  • آموزش پزشکی
  • مدرس گروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 شماره تماس دکتر فرهاد شاهی

برای مراجعه به دکتر فرهاد شاهی نیازی نیست تا زمان زیادی را صرف گرفتن وقت آنلاین و یا تماس با خطوط شلوغ کنید کافیست با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید تا اولین نوبت داده شده معاینه و درمان شوید. دکتر شاهی این روزها در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آروین در محدوده فلکه دوم صادقیه تهران مشغول به فعالیت هستند.

بخوانیم از روند درمان یک بیمار تحت نظر دکتر فرهاد شاهی

من مریم هستم و بتازگی وارد سن 63 سالگی خودم شدم من مدتها بود که به تیروئید مبتلا بودم و با نظر پزشکم تیروئیدم را با دارو کنترل میکردم تا حدود 3 سال پیش که متوجه شدم شبها موقع خم یعنی زمانی که بصورت افقی میخوایم درهنگام نفس کشیدن انگار چیز سنگینی را روی گلویم احساس میکنم اما حس میکردن شاید بخاطر چاقی باشه اما به‌مرور توده ای روی گلویم ایجاد شد و بوضوح قابل لمس بود.

با ایجاد توده به پزشک متخصص غددی که قبلا میرفتم مراجعه کردم و با لمس گلو و نمونه برداری مشخص شد به سرطان تیروئید مبتلا هستم ایشان من را به دکتر فرهاد شاهی معرفی کردند تا جواب نهایی و درمان را ایشان برایم انجام دهند این مشکل در خانواده ما تقریبا ارثی بود و قبل از من هم خواهرم به این مشکل مبتلا بود و درمان شد. اما وضعیت من خیلی وخیم تر بود من بمرور صدایم دو رگه شد و تنفسم مشکل تر …

از دکتر شاهی نوبت گرفتم و به ایشان مراجعه کردم خوشبختانه جواب پاتولوژی نشان میداد که سرطان تیروئید من از نوع خوش خیم است اما باید اسرع وقت جراحی میشدم و ممکن بود در این بین تارهای صوتی خود را هم از دست بدهم و سختترین قسمت ماجرا هم برای من همین بود. دکتر فرهاد شاهی پزشک فوق العاده صبور و حرفه ای هستند.  ایشان این اطمینان را به من دادند که تمامی مراحل درمانی من زیر نظر ایشان خواهد بود من هم با اطمینان به ایشان و تعریف هایی که از دکتر شاهی شنیده بودم بگفته ایشان اطمینان کردم.

جراحی من درحدود 4 ساعت طول کشید که درطول درمان دکتر فرهاد شاهی هم حضور داشتن و جراحی زیر نظر ایشان انجام شد. بعد از درمان و تا بحالا من هیچ مشکلی در زمینه عود محدد و عوارض بعدی نداشتم و تا هم اکنون هم زیر نظر ایشان بوده ام و واقعا از طرز برخورد ایشان و اخلاقشان رضایت کامل را دارم شاید فکر کنید بیماری من یک کنسر پیس و پا افتاده و خوش خیم بود اما اگر با پزشکی برخورد کنید که بیمار برایش مهم نباشد و نتواند به بیمار خود دلگرمی بدهند بیمار به هیچ وجه راضی به درمان نخواهد شد.

بیماران دکتر فرهاد شاهی برای شیمی درمانی و پرتو درمانی باید به کجا مراجعه کنند؟

اگر از بیماران دکتر شاهی هستید و برای درمان خود به شیمی درمانی و یا پرتودرمانی نیاز دارید میتوانید با تجویز ایشان به کلینیک آروین برای انجام صحیح شیمی درمانی و پرتودرمانی مراجعه نمایید. برای این کار میتوانی با شماره های قرار داده شده روی سایت با ما در اروین در تماس باشید.